Alla inlägg under mars 2011

Av Monkan - 29 mars 2011 15:52

Jo då jag lever och är på benen men har bara haft lite fullt upp en tid och bloggandet har kommit åt sidan, mått lite si och så med men mest på topp kan jag lova.

Allt funkar nu i allafall som de verkar just nu, men de som kan göra mig lite besviken.

Att de finns dom som inte tycker att vänskap är viktig, man finns om man kan hjälpa till men inte annars...

Då är vänskapen i perferin och vandrar som de verkar och att vara ärlig i en vänskaps relation är heller inte viktigt....

Jag tycker att ärlighet i vänskaps relation är minst lika viktig i vänskap som i en par relation, säger bara det kom ur förnekelsen och möt världen med klara ögon.

Jo jag vet de är svårt att erkänna sin förnekelse men så skönt när den har släppt och man blir som en helt ny människa.

Nu kanske de är många som kommer att haka upp sig på detta inlägg men tänk då, de är va jag just tycker och mina tankar och ord.


Har i allafall bättre kontakt med vissa nu än va jag hade för ett år sedan och jag säger bara det, att de är jag glad för och för barnens skull om inte annat.


Jo när jag ändå är in här så kan jag ju skriva nu är de inte långt kvar innan man är helt är sambo med fästmannen i sitt liv och lill knodd kommer ju om några månader.... YAY jag bara längtar och väntar nu, och i dag är det 10 månader i mellan oss åh va livet kan vända fort.   


Nu ska vovvarna få sin middag och sedan blir det till att börja med maten innan älsklingen kommer hem, i dag på middags bordet blir det potatisgratäng, fläskfilé och grönpepparsås... Mumma.


Ciao så länge

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards