Direktlänk till inlägg 6 april 2011

God Morgon!!!

Av Monkan - 6 april 2011 06:17

Så vill jag önska mina läsare God morgon så här på onsdagen, här är de nu snart frukost bestyr med kidsen samt hundarna.

Sedan blir det skolan och jag å lille Max ska ta hundarna med mig på en morgon promenad, sedan blir det till att städa i dag hade jag tänkt mig.

Får troligen hjälp av min underbara son också som gärna hjälper sin mor med det mesta, mammas lilla plutt eller ja han är inte så liten längre.   


Lilos träning hade gått så smärtfritt och va glad och lycklig schäfer jag fick hem i går kväll, då blev ju matte hjärtat både glad och stolt.

Så de kommer att bli mer sånna skott träningar fram över skulle jag tro, samt att nu behöver hon inte bli rädd och skeptisk på va som låter den sista april.   


Nu blir de att sätta mig ned med mina fyra underbara kids och njuta av en härlig frukost stund.


Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards