Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Så var de måndag igen då.....

Av Monkan - 18 april 2011 08:05

Va helgen gick fort då, hann inte riktigt med den.

Men så är de väl nästan hela tiden, men helgen har varit super mysig och trevlig.

Fredagen blev de en lång promenad med lilla vännen Lilo, var ute i 1timme och 30minuter. Blandade promenaden med lite aktivering och gissa va de uppskattades av henne lika så av mig.   


Sedan kom ju älsklingen hem lite tidigare så de blev en snabb dusch och sedan begav vi oss till staden för att hämta igen bilen som var på verkstan på lagning.

Sedan avslutade vi kvällen med thaimat och mys i soffan innan de va dax för lilla mig att krypa i säng för att orka med att jobba på lördagen.

Gick kanon att jobba och sedan när man kom hem var det bara lite vila innan de skulle fixas lite innan grillningen med goda vänner.

Så lördags kvällen var toppen och mysig först grillat och sedan gott skratt på det.

Detta måste göras om kan jag lova, men nästa gång kanske de är i huset vem vet.

Jobbade även dag i går och sedan var det mening på att vi skulle åter igen på husvisning men de som skulle sälja huset var inte hemma i helgen så de blir nästa söndag i stället.  *LÄNGTAR*

Så vi for hem till min svärmor och fika lite och sedan hem, då jag kom på att vi kanske skulle ta hundarna Devil och Lilo på en promenad och släppa dem, vi for i väg till en skogsbilväg för att kunna släppa dem så de fick busa av sig i skogen.

Och så lyckliga de blev, sedan blev de att vi for hem till min bror med en tv som vi har lånat men som vi nu inte behöver.    


Och nu är de äntligen måndag och mina fyra små kids kommer hem i dag, gud va deran mami längtar nu efter dem.

Men de kommer hit vid tre tiden skulle jag tro, efter mötet som jag har.


Nu ska jag ta och städa lite.


Ciao.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards