Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Piggare de är jag men inte helt kry ännu......

Av Monkan - 13 april 2011 14:59

Ja som rubriken då säger att piggare är jag men inte helt kry ännu, men de går i allafall emot rätt håll med denna förkylning.

I morgon blir de att barnen åker till sin pappa igen över helgen, men kommer tillbaka till mig på måndag.

Själv kommer jag att fördriva tiden på jobbet i helgen och mys med älsklingen på kvällen, har varit lite depp igen i går VARFÖR?!?

Ställer mig frågan varför ska jag deppa när allt är bra nu, samarbetet med barnens far funkar ju nu, allt är ju bra här hemma annars också.

Visst lite gnabb med barnen om va de vill och va reglerna här hos mig säger, men sådant finns de ju i alla familjer eller tänker ja då fel??


Kan vara att tiden läker sår, men vissa sår kanske tar lite extra tid på sig för att läka och så har man ju en bubblande gravititshormoner inom sig med.

Kan ju vara en liten förklaring, nu snart ska jag börja med middagen och i dag får de bli kyckling och ris på vårat middags bord, ska även göra en degsats så de finns lite nybakt till frukost i morgon igen.

Har fått en sådan energi över att baka olika matbröd, ja bak och matlagning i de stora hela om jag ska rätta det.


Nä göra ett ryck kanske inte skadar kanske kommer in lite senare med, ja vem vet. Men bara om jag hinner ska plugga lite inför i morgon då de är jägarskolan igen...


Ha en underbar fortsatt Onsdag ni andra med.


Ciao

 
 
Ingen bild

tyrabusa.bloggplatsen.se

13 april 2011 15:51

Tack för titten, Tittar in hos dig. Vart ju nyfiken :) Vet precis vad du pratar om. Jag brukar säga hos pappa har han sina regler och här hemma är det våra,haha men det är inte lätt. Grattis till din graviditet, kram Susanne

Monkan

13 april 2011 21:06

Man förstår ju barnen med, inte lätt att ha två boende heller. Måste ju bli uppror för dom helt klart. Tack för att du tittade tilbaka.

Kram Monica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards