Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid.

Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid halv fem tiden.  Japp de städiga besöker på toan om man säger som så.   

Sedan var de bara att klä sig var ju ändå pigg så då kunde man ju lika gärna ta hundarna på deras morgon promenad, tur att grannarna sov de kunde ju annars tro att man är en väldigt pigg morgon människa.   

Sedan var de ju dax för älsklingen och vakna som kom upp lite yr vaket och undra om hundarna måste ut, nopp nyligen kommit in med dem. 

Sedan var de dax att köra älsklingen på jobbet och jag hem åh plugga lite, visst läste några sidor och somnade gott. OBS   

Men sedan när jag vaknade igen så kände jag en sådan energi, tog och åt lite måste stilla min kurrande mage, tog boken och plugga ännu mera i morgon är de ju dax igen för jägarskolan. Tjoohoo....

Men efter lite mera pluggande for jag i väg för att inhandla lite middag, och sedan var de dax för dagens städ här hemma.

Nu har jag åter igen sammandragningar jaja men nu är städet klart och mellan allt plugg, handlande och städ har jag varit ut ett antal några ggr med hundarna också.

Härligt hoppas denna energi sitter i ett tag nu, vill inte känna mig matt och trött längre vill ha min energi tillbaka som jag hade för dryga ett år sedan.   


Nu är de dax igen med att ta hundarna ut en sväng sedan ska jag hämta hem min underbara älskling som snart slutar jobbet.   *ME LIKE*


Ciao så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards