Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags.

Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen.

Men blev skickad vidare till Akuten för att få träffa någon ifrån medicin där, väl där så kolla dom urin prov och blodtryck med tanke på att jag är gravid.

Jo lite förhöjt på blodtrycket med inte så nämn värt och lite så med blod i urinet, sedan kom väntan fick vänta i över 4 timmar innan läkaren kom.   

Ja tur att man inte var allvarligt sjuk då om man får säga som så, de visade sig att jag har tydligen spännings huvudvärk fick muskel avslappnande medicin hoppas den hjälper då.


Torsdagen ja en dag jag inte ville skulle komma på sätt och vis men de gick bra, jag var på rättegång och så vittne. "Jätte jobbigt" att möta de två som misshandlade min underbara älskling samt min tremänning.

Fick lite panik i rättsalen och kunde inte stoppa tårarna då bilden kom tillbaka på hur de misshandlade min älskling.  Fick ta en kort pause och gå ut med åklagaren en toppen åklagare var de allt och lite skönt att de va en kvinna lite mer förståelse ang graviditeten med.   

Men de va väldigt skönt att höra att dom som gjorde detta att deras försvarsadvokat trodde mer på mig än de, ja behöver nog inte säga dessa två blev dömda och fälda.

De hade varit en del innan och efter misshandeln också så de fanns ju en del på dem.


I dag söndag kommer vi att åka till Valbo över dagen och sedan i kväll kommer två av mina fyra underbara barn till mej åh va jag längtar nu.

Vi är nu hos min svärmor och hennes man då de är på semester så nu är de sammanlagt 5 hundar som man har hand om. Livet leker och va jag gillar detta att ha en massa hundar runt om mig.   

När vi kommer hem ska jag försöka mig på en cykel tur med Lilo, skratt undra hur de kommer att sluta.


Ciao så länge.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards