Alla inlägg den 20 december 2010

Av Monkan - 20 december 2010 07:36

Ja så blev de lite mys på lördags kvällen, men små godis, dricka och chips.

De var så uppskattat av barnen men även Lilo ville vara med på ett hörn, här kommer de att komma tre bilder där de syns att även hon vill vara med.

Vissa bilder är suddiga men inte lätt att ta en bra bild med en aktiv schäfer som vill se allt som händer.   


  

Här myser hon med S och flyttar huvudet just som jag skulle knäppa, men söt är dom i allafall...


Här sitter hon med I som äter chips, hallå I jag vill också ha lite chips. Du ser väl att jag också vill smaka??

L sitter i bakgrunden och är nära på att somna men ville så gärna vara med på mys kvällen.   


   

Men hallå va var det jag sa, jag vill ju också ha Chips är allt ditt eller??

Tycker de är lite taskigt att inte jag får smaka något säger Lilo till I...


I går for barnen till deras pappa igen och kommer tillbaka till mig på lördag då de kommer att bli en massa mys och så har vi våran julafton då.

Jag saknar barnen så hemskt mycket varje gång de åker, tur att dagarna går fort så de snart är här hos mig igen.   

Men jag tycker de är bra att vi har varannan vecka för barnen behöver ju som sagt både mor och far..


Nä dax att göra sig redo för att fara in till Staden snart..


Ciao så länge...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards