Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Rubrik saknas

Av Monkan - 5 december 2010 09:42

De finns så mycket som jag bara skulle vilja säga, men kan jag göra det?!?

Nopp inte ett skit kan jag göra eller förändra för att de som är gjort ska bli ogjort.

Men att hela tiden få skit för en massa som EJ jag har gjort börjar bli trött samt, längtar bort just nu.

Inte ifrån min älskling, mina barn, hundarna eller min släkt, men ifrån allt annat.

Tänk om man kunde spela bandet bakåt, då vet jag en del som jag INTE Skulle ha gjort.

Men de är just detta med Tänk om fanns....


I går blev de så att jag bröt ihop IGEN, älsklingen trösta och försökte hitta lösningar, men just då kändes de bara så jobbigt allt...

Men sedan blev de så att två vänner till honom kom hit, ojoj många skratt fick jag och vilka historier jag fick höra.

Ja några visste jag om men några var dock nya för min del, hehe de kommer jag dock att lägga på minnet.

Tack för en underbar kväll Grabbar, hoppas de blir fler sånna här kvällar.

Sedan skulle vi köra hem dem, men slutade med att vi blev kvar hos en av de i någon timme.

Även där många skratt fick jag och allt de svåra fick jag då tänka bort.   


De drack lite öl och wisky men jag höll mig så trogen till cola,   

Men varför jag höll mig till Cola var ju för att jag körde men de gick lika bra det.


Nu sover Älsklingen och jag har varit ut med hundarna, gett de sin frukost och snart är de en sväng till som de ska ut.

Älsklingen ska få sova ut i dag hade jag tänkt, var ju ett tag sedan han gjorde de nu.   


Saknar mina underbara troll men snart är ni hos mamma igen, och då kommer vi att mysa Älskar er mina små. Ni ska veta att ni är mammas små   


Hoppas ni har haft en trevlig helg de har i allafall jag haft.


Ciao så länge

 
 
Jeanette & Essie

Jeanette & Essie

6 december 2010 18:34

Jag känner med dig! Har också börjat "rasa" :/ Tacka vet jag mitt jobb

http://kinesprinsessan.blogspot.com

Monkan

7 december 2010 12:24

Ja de är inte lätt när dessa dagar kommer, men tur att man har sin omgivning och så djuren de får en att må ens mycket bättre så fort man tittar på dem.

Hoppas de löser sig snart för dig med Gumman.

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards