Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Julen kom och den gick....

Av Monkan - 26 december 2010 13:00

Ja julen den kom och den gick och allt i en raskande fart, jobba hela jul veckan och den de gick hur bra som helst de med.

Kommer att skriva lite här om vår jul och när vi släppte nyheten att de blir en sommarbebis med.   


Den 22/12

Så åkte vi till min älsklings mormor för att fira henne, och hon blev super glad över presenten som min älskling hade gjort.

Var där fika en massa gott och så innan vi for hem så fick hon sin julklapp lite tidigare.

Vi berättade nämligen att hon skulle bli gammel mormor och ja hon blev chockad men väldigt väldigt glad över att bli de.

Kändes så skönt när vi for hem, och att hon blev så super glad.


Den 23/12

Kan man säga att vi hade lilla julafton med min älskade M:s mamma, styvfar, syskon och morfar.

Åt en härlig jul middag hos de och sedan blev de mys i soffan och en massa skratt och prat, även här så säger vi bara att vi har en julklapp att medela då M:s morfar inte kommer att vara med på julafton tyckte vi var perfekt att medela att de är en bebis på ge.

Chockad blev även de men en massa grattis, kramar och oj va skoj.

Svärmor blev så rörd kom och krama om mig då jag stod i hallen och kolla mobilen, goa underbara svärmor alltså.

Morfar åt älsklingen säger och jag som trodde ni skulle medela förlovning, men de här var ju toppen det. säger han sedan.

Även här en härlig kväll.


Den 24/12

Blev de jul middag hos älsklingens mormor och efter de for vi hem till svärfor för att se kalle, man kan ju inte missa kalle på julafton inte.

Men detta år blev de att man missade Kalle, 14:55 blev de svart, japp mycket riktigt de blev ström avbrott.

Så ingen kalle detta år, men de blev en massa mys i soffan där och en massa mys med hundarna.   


Och i går den 25/12 så åkte vi och hämtade hem mina älskade barn och ojoj inte så roligt för dem som har magsjuka så här efter julafton, men de orkade öppna paketen och glada blev de av allt.

Nu har de lekt med de sedan i går och lika roligt har dom ännu.


Nu ska jag ta och väcka lille man som sussar gott i mammas säng, men nu är de dax att vakna igen.

Kommer bild sedan på va vi har införskaffat oss, min underbara älskling kommer hem med den om ett tag här.


Ciao så länge.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards