Direktlänk till inlägg 30 december 2010

I de mörkaste rummet, finner man den bittra sanningen!!!

Av Monkan - 30 december 2010 20:05

  

Sitter här kollar ut mot den mörka himelen och funderar och kommer fram till att i de mörkaste rummet, så finner man den bittra sanningen.

Förstår inte att de orkar hålla på, kan de inte låta mig vara låta mig gå???

Nä då ska man smutskasta en till höger och vänster i alla lägen som de känns, ringa till min nya pojkväns familj för att berätta hur jag är och allt va nu som blev sagt.

Ja jag vet va som är sagt men allt tänker jag inte ta här, vet också att de kommer att läsa detta och ta nya bilder för bevis.

Men ok gör det helt ok, jag är den jag är och låt mig gå.

Berätta att jag har legat inne och allt va de nu var, japp i våras blev jag inlagd men absolut inte för självmords försök eller psykiska besvär och de vet NI OM.

Detta år har varit mer än tufft, jag anklagar inte er för allt men de gör ni med mig.

Alltså ni visste så väl om min depression och att allt var inte mitt fel, vi var två i hemmet men de är väl så att de är bara en som blir den hack kycklig när man bestämmt att flytta.

Nu har jag funnit mig, kommit upp en bra bit så låt det vara så låt mig också må bra.

Som jag skrev innan låt mig gå, låt mig göra mina fel och brister.

Ingen är perfekt och helt utan anmärkning på livet, men om ni är helt perfekta så är jag väldigt nöjd och glad för eran del.

Hoppas ni sover gott om natten....


Mer om detta år kommer jag att sammanfatta i ett annat inlägg men vet inte om de kommer att komma i kväll men det kommer.

Snart är de slut på 2010, det jobbiga året, men även gett mig en mening med livet och mina barn.

Så jag kan bara säga att 2011 kan bara bli bättre, de kommer inte att sluta allt de jobbiga men jag hoppas och ber att de blir lugnare.


I år blir de första året utan mina älsklings barn, men de blev så för att jag ska jobba fredag, lördag, söndag och måndag.

Men jag vet att de kommer att få det hur bra som helst hos deras far, säga va man vill men den god och bra far de är han allt.


Ciao

 
 
Anna

Anna

2 januari 2011 13:28

Kul att läsa en blogg som "tänker", har snubblat över galet många fjortis bloggar:)
Hoppas du får ett gott 2011!

Mvh, Anna

http://Anna Skrubbe- den nya bloggdrottningen

Monkan

3 januari 2011 06:59

Tack för att du tittade in.
Kicka gärna in fler gånger och jätte skoj att du lämnade en kommentar..
Hoppas att du får ett gott 2011 du med.

//Monica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monkan - 24 maj 2011 06:46

I går lånade jag min svärmors cykel och tog en tur med min underbara schäfer tik Lilo, hennes första tur att få springa brevid cykeln och de va lite spännande för de va även första turen för mig med en hund med. Men både hon och jag gillade de skar...

Av Monkan - 22 maj 2011 04:59

Nu är jag åter här igen, ska försöka att sammanfatta lite sedan i onsdags. Har haft eller rättare sagt har så himla ont i huvudet, har haft de nu i över en vecka men i onsdags fick de va nog sökte läkare på hälsocentralen. Men blev skickad vidare...

Av Monkan - 15 maj 2011 06:46


Underbara Lilo!!   Här på bilden ser ni våran underbara Schäfer tik Lilo, som bjuder på en massa överraskningar om dagarna. Ja om man säger som så ingen dag är den andra lik, helt underbart är det och 6:e Maj började hon även att löpa sitt för...

Av Monkan - 11 maj 2011 14:58

Vet dock inte var jag fick min energi ifrån i dag, i natt låg jag med förvärkar. AJAJAJ säger jag bara, var lite rädd där ett tag att de hade startat 8veckor innan bf tid. Men de lugnade ner sig och jag kunde sova någon timme, men vaknade igen vid ...

Av Monkan - 29 april 2011 06:30

Va händer i dag då tro. En massa kommer att hinnas med och så är de 11 härliga månader med    Så något ska de väl ändå bli, men först här så är de tvätta som gäller i tvättstugan och sedan blir de till att lämna minsta sonen till faderskapet, han...

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards