Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Monkan - 3 januari 2011 11:57

  

Dessa ringar hamnade på våra fingrar den 31/12-10, jag är så lycklig och så otroligt kär i min blivande man.   

De är svårt att beskriva de känslor som finns i en nu, kan inte riktigt fatta att de har hänt.

Absolut inte efter de som har varit och va de kallar mig ännu, men livet går vidare och snart förstår dom nog och låter mig få leva mitt liv som jag vill leva det.

Jag är inte bättre eller sämre än någon annan, kanske bara lite lyckligare än vissa men de får så vara för de kan man dock inte göra något åt.

  

Och så här blev de när de sitter på våra fingrar, goa underbara älskling va jag älskar dig finns inga ord i världen som kan beskriva den kärlek jag känner.

Nu blir de en promenad med vovvarna och sedan hem och fixa lite innan de är dax att bege sig på jobb igen.

Har jobbat hela helgen och ska även jobba i kväll men sedan blir jag ledig i två dagar.

Me Like, hinna med lite mera här hemma och börja förbereda för att välkomna våren som snart står för dörren...


Ciao så länge alla glada.   

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards