Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Monkan - 10 januari 2011 11:58

Här har vi haft mys i helgen, i fredags så hade älsklingen köpt hem chips och godis så vi kunde mysa när barnen kom.

Kvällen blev väldigt lyckad och vi alla myste på, lika lördagen blev de en massa mys.

Men planerna för lördagen sprak lite när de va -20 ut igen, men mina två äldre grabbar fick följa med älsklingen och skjuta lite.

Sedan hade jag två stolta killar som kom hem, berätta en del kan jag lova.


I går söndag så var vi bort bjuden på lunch hos svärmor, mumma det och hennes mat är ju bara så underbar, blev efterrätt sedan och massa mys.

Barnen trivdes och njöt av att vara där kan jag lova.


Sedan var de bara hem och så fick vi besök här hemma av min bror och hans familj, de skulle gratta I i efterskott, så här hade man bakat innan så de fanns nybakt att bjuda på och passa på att göra en pinocciotårta när jag ändå var ifarten... och den blev lyckad så nu kan jag ju säga att de va inte sista gången en sådan tårta gjordes här hemma.   


Helgen har varit helt underbar och så mysig, nu ska jag lägga lille man så han får lite middags vila.

Så kan jag passa på att fixa lite här hemma.


Ciao

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards