Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Monkan - 4 januari 2011 12:13

Jag har sagt att jag ska sammanfatta det år som har varit, de kommer och de kommer att bli en del.

Jobbiga 2010 kan jag bara säga, men känner redan nu är 2011 är och kommer att bli bättre än året innan.

Många tankar finns de gott om och visst jag har ännu en bra bit på väg upp, men jag har lärt mig att leva dag för dag och ta vara på dagen som den kommer.

Njuta av graviditeten, familjen och hundarna, kan de då bli sämre har börjat kolla lite på olika aktiviteter till underbara Lilo också, Ja den hund som är så under stimulerad som några fick de till.

Här måste jag hålla med de andra och skratta lite, för hur kan en VALP vara UNDER STIMULERAD??

Ja de va många som frågade sig det, även hon som höll valp kursen som vi gick på och alla där sa med klara ord att Lilo var absolut inte under stimulerad.

Men mer om detta kommer också, känna sig i under kant mot alla andra de har jag gjort i flera år, inte duger man som man är och måste vara någon annan.

Men nu är de bara så jag sätter ner foten och säger duger inte jag för den jag är så behöver ni inte vara min vän, för jag är den jag är och kommer att så förbi.

Tänker inte leva som en annan vill ha mig, jag lyssnar till va jag vill och tycker om att göra på min fritid så enkelt är de.

Kan de inte acceptera det så är de upp till dem, jag är född till den jag är och kommer nu att förbli det.


Jag har haft och lite av deppritionen är dock kvar, men inte alls lika som den var innan, den är mycket bättre och jag har ett helt annat tänk nu.

Så jag känner att 2011 kommer att bli mitt år, och jag kommer att ta mig upp till den jag en gång var.   


Våren och sommaren bjuder på en massa hyss och skoj, både för mig, älsklingen och barnen.

Saknar de små trollen så himla mycket då de inte är hos mig, men jag har dem varannan vecka och då är de Mys och bus i största allmänhet.


Nu blir de tvättis och sedan klippning och färgning av håret.   


Ciao så länge.

Presentation


Här ovan ser ni två underbara hundar som finns med oss i det dagliga livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards